Koszyk  

Brak produktów

0,00zł Dostawa
0,00zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Zamów

Kategorie

Najczęściej zadawane pytania



Jak wygląda proces rezerwacji i wypożyczenia pianki?


a) Należy wysłać wiadomość za pośrednictwem jednego z dostępnych poniżej środków kontaktu z zapytaniem, czy produkt jest dostępny (a: proponując termin wypożyczenia, b: podając wzrost i wagę dla określenia właściwego rozmiaru, oraz c: podając informację czy preferowany jest odbiór osobisty w Warszawie czy też wysyłka kurierska):


Adres e-mail: lengo@lengoshop.pl;

formularz kontaktowy;

Messenger (w prawym dolnym rogu strony);

Wiadomość poprzez Facebook: https://www.facebook.com/lengoshop/


b) w wiadomości zwrotnej potwierdzamy dostępność produktu (lub jego brak w tym terminie). Odpowiadamy absolutnie na każdą wiadomość w ciągu max. 24 godzin roboczych.

c) Jeśli produkt jest dostępny w podanym terminie, należy dokonać należności składając zamówienie poprzez stronę internetową lengoshop.pl (należy "wrzucić go do koszyka" co jest możliwe dzięki odpowiedniemu polu dostępnemu tuż przy każdym z produktów), bądź uiszczając należną kwotę na rachunek bankowy Wypożyczalni.

d) W przypadku składania zamówienia przez stronę, finalizacja transakcji odbywa się po klinięciu przycisku "Zamów". Wówczas pojawi się strona z podsumowaniem wartości koszyka wraz z ewentualnymi dodatkowymi opłatami (np. za dostawę).

e) Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku produkt automatycznie rezerwowany jest na uzgodniony termin, a Klient otrzymuje informację zwrotną mailowo lub telefonicznie. Tym samym Wypożyczalnia gwarantuje Klientowi dostarczenie danego produktu w umówionym terminie.

f) Kaucję należy wpłacić na ok. 7 dni przed wypożyczeniem na numer konta:

55 2490 0005 0000 4530 1513 5263 (Alior Bank)


Kiedy otrzymam zamówioną piankę?


Pianki wysyłane są zawsze we wtorki przesyłką kurierską przewoźnika UPS, co oznacza że planowo już następnego dnia (w środę) powinna być dostarczona w miejscu podanym przez klienta na terenie całej Polski (i w 99% przypadków tak właśnie jest).


Kiedy najlepiej zamawiać piankę żeby być pewnym że będzie dostępny dany model i rozmiar?


Uczciwie rzecz biorąc, im szybciej, tym lepiej. Sezon rozpoczyna się w marcu i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby już wtedy "zaklepać sobie" piankę na określony termin, choćby miała być potrzebna np. dopiero na sierpień. Im bliżej środka sezonu, tym będzie o to trudniej. Gwarantujemy, że nie zapomnimy o wysłaniu pianki w uzgodnionym terminie gdyż ponad wszystko cenimy sobie profesjonalizm. W tygodniu poprzedzającym triathlon również sugerujemy pytać o dostępność, gdyż jest wysokie prawdopodobieństwo, że pianki są wtedy wolne na pożądany okres.

 

Jest wtorek, w tym tygodniu mam triathlon i rozpaczliwie szukam pianki. Załapię się jeszcze?


Późno :) Pianki wysyłamy zawsze we wtorki, a więc powinny być już zamówione i zarezerwowane najpóźniej w poniedziałek. Jednak w miarę możliwości staramy się elastycznie dostosować do klienta i wyjątkowo wysłać ją w inny dzień. Warunkiem jest jednak, aby pożądany rozmiar był dostępny (co musimy sprawdzić i potwierdzić). Czas pokazał że da się (nawet raz wysyłaliśmy tak niecodziennym sposobem jak przesyłka konduktorska), jednak odradzamy załatwianie pianki na ostatnią chwilę :)


Nigdy nie zakładałem/am pianki. Jak to zrobić?


Przede wszystkim odradzamy zasłyszane sposoby typu smarowanie się oliwką. Piankę zakłada się zaczynając od nogawek (tak jak spodnie), pamiętając że zamek ma być z tyłu. Piankę najłatwiej założyć zakładając na stopę zwykłą torebkę foliową - wtedy w łatwy sposób noga przetoczy się przez nogawkę. Następnie w ten sam sposób druga noga, potem podciągamy piankę do wysokości brzucha, następnie wkładamy ręce w rękawy i znów pociągamy piankę. Kołnierz powinien znaleźć się pod szyją. Na końcu zapinamy piankę z tyłu (najlepiej poprosić kogoś o pomoc w zapięciu gdyż samemu będzie to kłopotliwe).


Zawody się skończyły. Chcę przygotować piankę do odesłania. Co muszę zrobić?


Po zakończeniu korzystania z pianki uprzejmie prosimy o zamoczenie jej całej pod prysznicem z zewnątrz i z wewnątrz, a następnie o powieszenie jej (odwróconej na lewą stronę) na wieszaku na kilka godzin aby przeschła. Potem po wyschnięciu należy z powrotem ją odwrócić na prawidłową stronę. Prosimy o schowanie do pudełka suchej, przeschniętej pianki. W miarę możliwości nie należy wystawiać jej do wyschnięcia na słońce - dłuższe działanie słońca szkodzi neoprenowi.


W jaki sposób odesłać piankę?


W każdym przypadku prosimy o odesłanie jej przesyłką kurierską, ew. Pocztą Polską (paczka pocztowa priorytetowa) na adres zaprzyjaźnionego sklepu:


Sklep Ósemka Jarosław Chrabałowski

Wyspowa 8

03-687 Warszawa

tel. 500 533 300


Czy mogę tanio odesłać piankę przesyłką kurierską?


Jak najbardziej! Warto jest wybrać sprawdzoną firmę, która pośredniczy pomiędzy klientami a dużymi firmami kurierskimi. Dzięki temu wysyłka kurierem kosztuje nawet połowę taniej. My korzystamy z usług jednego z nich (KurJerzy.pl) i paczka w 99% przychodzi następnego dnia roboczego od daty wysłania.


Parametry paczki: Waga: 2 kg, wymiary: 41 cm x 41 cm x 8 cm.

 

Czy będę mieć problem z zapakowaniem przesyłki?


Nie :) Staramy się zawsze wysyłać piankę w tekturowym kartonie opakowanym papierem, a w środku paczki przeważnie wrzucamy duży arkusz papieru, w który można potem zapakować pudełko z pianką żeby wygodnie go odesłać. W ten sposób odpada Wam problem ze stratą czasu na poszukiwanie folii czy papieru do opakowania kartonu. Jedyne co będzie potrzebne to taśma samoklejąca i nożyczki.


Czy na pewno otrzymam zwrot kaucji i kiedy?


Gwarantujemy zwrot kaucji w terminie do max. 5 dni roboczych od momentu otrzymania pianki. Kaucja zwracana jest zawsze na ten sam nr konta, z którego została wpłacona. Nie zwracamy kaucji na inne konto.


Za dzień-dwa muszę odesłać piankę gdyż kończy się termin wypożyczenia, ale chciałbym zatrzymać ją na kolejny okres. Czy jest to możliwe?


Przeważnie nie ma z tym najmniejszego problemu, jednak musimy się upewnić, czy nie jest już zarezerwowana dla innego klienta. Prosimy w takim wypadku o wysłanie zapytania mailowo, a w odpowiedzi podamy informację czy jest to możliwe oraz indywidualną wycenę za przedłużenie.


Czy pianki są w jakiś sposób uszkodzone/klejone?

 

Absolutnie wszystkie pianki jakie wydajemy klientom są bez rozerwań, bez klejonych większych części materiału, bez znaczących uszkodzeń.  Mogą zdarzyć się przypadki, że niektóre z pianek mają maksymalnie kilkumilimetrowe lekkie oderwania wywołane działaniem paznokcia, ale te staramy się w miarę na bieżąco eliminować, i w żaden sposób nie wpływają ujemnie na funkcjonalność sprzętu.


Pianka jest świetna i chciałbym ją odkupić po okresie wypożyczenia. Czy jest to możliwe?


Pewnie! Najbardziej fortunnym okresem jest druga połowa sezonu (sierpień i później). Napisz do nas prośbę o wycenę.